توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای رضایتمندی بیماران و کادر درمانی در پژوهشهای انجام شده پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای رضایتمندی بیماران و کادر درمانی در پژوهشهای انجام شده پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای رضایتمندی بیماران و کادر درمانی در پژوهشهای انجام شده پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای رضایتمندی بیماران و کادر درمانی در پژوهشهای انجام شده پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت :



تعداد صفحات:12
چکیده:
با توجه به اثر بخشی ضعیف نظام سلامت نیاز به بازنگری و ایجاد تحول در آن احساس شد،از این رو از اردیبهشت ماه سال جاری طرح تحول نظام سلامت اجرایی گردید. اقدامات درمانی واصلاح فرایند ها کلید پایداری طرح تحول نظام سلامت می باشد . جهت حفظ و استمرار طرح ، نیازمند استفاده از ابزاری هستیم که شامل داشتن دستور العمل معین ، امکانات مورد نیاز، سرمایه انسانی و ارزیابی می باشد . مسلما ارزیابی برای بازخور گرفتن جهت بهبود و پایش طرح و بررسی رضایتمندی عوامل مرتبط ، ابزار مهمی است . رضایتمندی شامل رضایتمندی بیماران و پرسنل می باشد . ارزیابی صحیح باعث پی بردن انحراف از برنامه ، استفاده بهینه از امکانات ، مشخص شدن نقاط ضعف و قوت ، جهت برطرف نمودن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت می گردد. در این مقاله برارزیابی میزان رضایتمندی از اجرای طرح تحول نظام سلامت ، استفاده از نظرات بیماران به عنوان گیرنده خدمات ویکی از اهداف مهم آن ، تاکید شده است . روش کار: برای حصول به اهداف این مطالعه از روش اسنادی و کتابخانه ای سود جسته ایم به گونه ای که ضمن مراجعه به پژوهش های انجام شده از کتابها ، مقالات و تجربیات صاحب نظران نیز جهت بررسی و تحلیل استفاده شده است. یافته ها: یافته های این تحقیق نشان دهنده رضایتمندی بیماران از اجرای طرح تحول نظام سلامت است. با توجه به ارزیابی انجام شده که با فرم نظر سنجی در دانشگاه بابل انجام شد میزان رضایت بیماران 90 % بود . در بررسی دیگری که در دانشگاه یاسوج بوسیله فرم رضایت سنجی انجام شد میزان رضایت بیماران 85 % بود .در ارزیابی انجام % شده توسط مرکز افکار سنجی دانشجویان ایرا ن که از طریق نظرسنجی تلفنی انجام شد میزان رضایت بیماران 70 بود . نتیجه گیری: با توجه به اینکه اکثر ارزیابی های انجام شده در مراکز دانشگاهی و دولتی بوده لزوم بررسی رضایتمندی در بخش خصوصی و دولتی جهت پی بردن به نقاط قوت و ضعف به صورت مستمر برای ایجاد تحول پایدار در نظام سلامت لازم به نظر می رسد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir