توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله علل عدم استفاده از تکنولوژی های نوین در بازسازی بافتهای فرسوده وتاریخی شهر تبریز( نمونه موردی: محله ی امیرخیز تبریز) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله علل عدم استفاده از تکنولوژی های نوین در بازسازی بافتهای فرسوده وتاریخی شهر تبریز( نمونه موردی: محله ی امیرخیز تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علل عدم استفاده از تکنولوژی های نوین در بازسازی بافتهای فرسوده وتاریخی شهر تبریز( نمونه موردی: محله ی امیرخیز تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله علل عدم استفاده از تکنولوژی های نوین در بازسازی بافتهای فرسوده وتاریخی شهر تبریز( نمونه موردی: محله ی امیرخیز تبریز) :



تعداد صفحات:16
چکیده:
با شروع انقلاب صنعتی در غرب و قانون اصلاحات اراضی در ایران، روند شهرنشینی با رشد چشمگیری مواجه شد. این رشد باعث ساخت و سازهای بی رویه، و گسترش بی ضابطه شهرها گردید. به علت عدم استفاده از مصالح مرغوب، بجا و درست در انواع سطوح ساختمانی، این بناها رو به فرسودگی نهاده و در پی آن محله های با نام بافت فرسوده ایجاد گردید. این ساختمانها با مشکلاتی همچون ضعف امکانات و زیرساخت ها، نارسایی در شبکه حمل و نقل، با رشد منفی جمعیت و ; روبرو شده است. این در حالی است که ناحیه تاریخی شهرها میراث ارزشمندی است که می بایست در طول زمان حیات خود، در هویت بخشی به حیات شهری، نقش ارزنده ای ایفاء کند. با افزایش ناگهانی تغییرات شهرنشینی در چهار دهه اخیر این بافتها نه تنها اهمیت خود را از دست داده اند بلکه قادر به انطباق با تغییرات و ادامه حیات روز مره خود نیز نمی باشند .از این رو به عنوان نقاط مسئله دار شهری یا به عبارتی وصله های ناجوری بر بدنه شهری مطرح میباشند. باید یادآور شد که بافتهای فرسوده در برگیرنده بیشترین تعداد واحدهای مسکونی مخروبه و متروکه بوده و زمینه بروز ناهنجاری های اجتماعی و آسیب پذیری در بلایای طبیعی را فراهم میکنند که نیازمند سیاستهای حمایتی مطلوبتر دولت میباشند. در این مقاله از روش تحقیق توصیفی تحلیلی استفاده شده است. تحقیق حاضر، در پی تعریف و شناساندن تکنولوژی های نوین ساختمانی می باشد و در ادامه به معرفی اصول و رهنمودهایی اجرایی، جهت استفاده طراحان به منظور طراحی ساختارهای جدید در زمینه های تاریخی پرداخته و همچنین در این تحقیق، به اهمیت علل عدم گسترش فن آوری های نوین ساختمانی در پروژه های بازسازی بافتهای فرسوده و تاریخی نیز می پردازد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir