توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های کوچک و متوسط فعال در شهرک های صنعتی استان همدان دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های کوچک و متوسط فعال در شهرک های صنعتی استان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های کوچک و متوسط فعال در شهرک های صنعتی استان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت های کوچک و متوسط فعال در شهرک های صنعتی استان همدان :



تعداد صفحات:26
چکیده:
دانش نوعی دارائی کلیدی است که هر سازمانی می تواند با در اختیار گرفتن آن به مزیت رقابتی برسد . درشرایط امروز جهان با وجود رقابت شدید بین بنگاه های اقتصادی و تولیدی در اختیار داشتن این سرمایه فکریبرای سازمانها بسیار ضروری است، اما این سرمایه با ارزش نیاز به مدیریت دارد، مدیریت دانش مجموعهابزارها، تکنیکها و استراتژیهایی برای خلق، کسب، ذخیره، تحلیل، سازماندهی، کاربرد، بهبود و توزیع دانش وتجربیات در سازمان می باشد. هدف اصلی این پژوهش بررسی و شناسایی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریتدانش در شرکتهای کوچک و متوسط فعال در شهرکهای صنعتی استان همدان است . برای جمع آوری دادهها، از روش متون کاوی و به منظور شناسایی موانع فرهنگی پیاده سازی مدیریت دانش از پرسشنامه محقق ساخته بهره گرفته شد. پایایی پرسشنامه با نرم افزار SPSS16 و با روش آلفای کرونباخ 0/957 محاسبه گردید. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران عالی، مدیران اجرایی، عملیاتی، اداری و مهندسان شرکت های مورد مطالعه می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که در بین چهار فرضیه فرعی مربوط به موانع فرهنگی «وجود مقاومت نیروی انسانی در برابر تسهیم دانش و ضعف در فرهنگ مشارکت سازمان» : بیشترین تأثیر را داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir