توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر سرعت تایر بر تنش لایه های روسازی آسفالتی با آنالیز المان محدود دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر سرعت تایر بر تنش لایه های روسازی آسفالتی با آنالیز المان محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر سرعت تایر بر تنش لایه های روسازی آسفالتی با آنالیز المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر سرعت تایر بر تنش لایه های روسازی آسفالتی با آنالیز المان محدود :



تعداد صفحات:17
چکیده:
راه ها که ازاجزا جدایی ناپذیرزیرساختهای یک کشورمحسوب میشود نقش مهمی دربازدهی فعالیت های اقتصادی و اجتماعی هرکشور دارند و به همین علت است که توجه بسیارزیادی به ارزیابی رفتاروعملکرد روسازی های راه ها میگردد ازسوی دیگر هزینه ی اجرای روسازی های اسفالتی زیاد است و باکمی تغییر درنحوه ی اجرا تغییرات قابل توجهی درهزینه های مصرفی حاصل میگردد ازاین رو حساسیت درطراحی مناسب و مقرون به صرفه ی روسازی بسیارزیاد بوده که منجر به تحقیقات زیاد و دامنه داری دراین زمینه گشته است ازالزامات یک طراحی مناسب درروسازی اسفالتی شناسایی اثرات محیطی و ترافیکی گوناگون و تاثیرآنها برعملکرد لایه های اسفالتی است ازجمله عوامل تاثیرگذار برروابط و رفتارتنش – کرنش روسازی اسفالتی تاثیرات سرعت تایرهستند که دراین تحقیق به بررسی تاثیر این عامل برعملکرد لایه های اسفالتی با ابزارهای مورداستفاده درانالیز به روش المان محدود پرداخته شد برای این منظور نرم افزار المان محدود سه بعدی اباکوس به کارگرفته شد نرم افزار اباکوس میتواند انواع گوناگون و متنوعی ازشبیه سازی ها را انجام دهد تمامی لایه های رویه اسفالتی اساس زیراساس و بستربطور جداگانه مدل شدند شرایط تکیه گاهی نحوه بارگذاری و المان بندی لایه ها مورد بررسی قرارگرفتند درنهایت بیشینه تنش وارده برای سرعتهای متفاوت بارگذاری به دست آمد با افزایش سرعت وسیله نقلیه از20 به 110 کیلومتر برساعت مقادیرتنش وارده برلایه های اسفالتی افزایش می یابد و برای سرعت های بالاتر از110 کیلومتر برساعت مقادیر تنش وارده کاهش می یابد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir