توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینهسازی دمای نقطه جدایش بین سیکلی و فشار ورودی گاز طبیعی در چرخه مایعساز مبرد چند جزئی با سه طبقه پیشسردکن پروپان دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینهسازی دمای نقطه جدایش بین سیکلی و فشار ورودی گاز طبیعی در چرخه مایعساز مبرد چند جزئی با سه طبقه پیشسردکن پروپان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی دمای نقطه جدایش بین سیکلی و فشار ورودی گاز طبیعی در چرخه مایعساز مبرد چند جزئی با سه طبقه پیشسردکن پروپان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینهسازی دمای نقطه جدایش بین سیکلی و فشار ورودی گاز طبیعی در چرخه مایعساز مبرد چند جزئی با سه طبقه پیشسردکن پروپان :



تعداد صفحات:9
چکیده:
بخش بزرگی از انرژی مصرفی دنیا از منابع گاز طبیعی تامین میشود.امروزه حجم وسیعی از انتقالات گازی در غالب گاز طبیعی مایع شده، انجام میپذیرد. از این رو تلاش در جهت بهبود تکنولوژیهای موجود مایعسازی و افزایش بهرهوری و صرفهی اقتصادی آنها، در برنامههای اجرایی بسیاری از کشورها قرار گرفته است. یکی از رایجترین سیکلها در صنعت مایع- سازی گاز طبیعی،چرخه مبرد چندجزئی با طبقات پیشسردکن پروپان است.در تحقیق حاضر،نمونه پیشرفتهای از این سیکل شامل سه طبقه پیشسردسازی پروپان و دو طبقه مایع و زیرسردسازی مبرد چندجزئی، طراحی و در نرمافزار اسپن- هایسیس 1 مدلسازی شده است. از میان پارامترهای ورودی اثرگذار، اثر دو پارامتر اساسی،دمای نقطه جدایش بین سیکلی و فشار ورودی گاز طبیعی برکارمصرفی کل به ازای تولید خالص گاز طبیعی مایع (مصرف ویژه)، مشخص شده است. سپس با بررسی جداگانه اثر این تغییرات برپارامترهای خروجی تعیین کننده ازلحاظ بهره- وریمکانیکی، بهینهسازی چرخه با رویکرد مصرف ویژه کمینه، انجام گرفته و نتایج ارائه شده اند. نهایتا با تحلیل جامع و همزمان تغییرات در ورودی-ها، مقادیر بهینه کلی سیکل معرفی شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir