توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی تشکیل رسوب آسفالتین طی فرآیند تزریق گاز دی اکسید کربن وجلوگیری از ایجاد رسوب با استفاده از بازدارنده مناسب در یکی از مخازن نفتی ایران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی تشکیل رسوب آسفالتین طی فرآیند تزریق گاز دی اکسید کربن وجلوگیری از ایجاد رسوب با استفاده از بازدارنده مناسب در یکی از مخازن نفتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی تشکیل رسوب آسفالتین طی فرآیند تزریق گاز دی اکسید کربن وجلوگیری از ایجاد رسوب با استفاده از بازدارنده مناسب در یکی از مخازن نفتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی تشکیل رسوب آسفالتین طی فرآیند تزریق گاز دی اکسید کربن وجلوگیری از ایجاد رسوب با استفاده از بازدارنده مناسب در یکی از مخازن نفتی ایران :



تعداد صفحات:10
چکیده:
فرآیندهای ازدیاد برداشت پیشرفته مانند تزریق گاز دی اکسید کربن می تواند باعث تشکیل رسوبات آسفالتین و ایجاد مشکلات عملیاتی از جمله تخریب سازند و مسدود شدن لوله ها شود. طی این تحقیق یک مطالعه آزمایشگاهی در مورد تشکیل رسوب آسفالتین در اثر تزریق گاز دی اکسید کربن دریکی از مخازن نفتی ایران، انجام گرفته شده است. در ابتد آزمایشات دما بالا فشار بالا به منظور آنالیز رفتار رسوب آسفالتین بر اثر تزریق گاز دی اکسید کربن در شرایط مخزن انجام شد. در مرحله ی بعد، اسید سالیسیلیک و نونیل فنول به عنوان بازدارانده رسوب آسفالتین به نفت تزریق شد تا اثر آنها در جلوگیری از تشکیل رسوب آسفالتین طی پروسه تزریق گاز دی اکسید کربن بررسی شود. نتایج به دست آمده نشان داد که آسفالتین در نسبت مولی %26 دی اکسید کربن به مخلوط نفت و گاز، شروع به رسوب کردن می نماید. با افزایش غلظت گاز، مقدار رسوب نیز افزایش یافت. استفاده از اسید سالیسیلیک و نونیل فنول به طور متوسط توانست به ترتیب %52 و%44 از تشکیل رسوب آسفالتین در پروسه تزریق گاز دی اکسید کربن جلوگیری کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir