توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی :

مقاله پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در تحقیقات اقتصاد و توسعه كشاورزی ایران (علوم كشاورزی ایران) از صفحه 17 تا 26 منتشر شده است.
نام: پیش بینی تقاضای تراکتور در بازارهای هدف ایران، آفریقا و غرب آسیا؛ کاربردی از روش پیش بینی ترکیبی
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پیش بینی تقاضا
مقاله موجودی تراکتور
مقاله بازارهای هدف
مقاله ایران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی این مطالعه برآورد و پیش بینی تقاضا برای موجودی تراکتور در آفریقا، غرب آسیا و مجموعه کشورهای بازار هدف ایران است. در این بررسی از دو رهیافت پیش بینی باکس-جنکینز و نهموار سازی نمایی استفاه شده است. داده های این مطالعه مربوط به سال های 1961-2006 میلادی است. نتایج نشان میدهد که تقاضا برای موجودی تراکتور در کشورهای بازار هدف ایران در سال 2012 در حدود 533 هزار دستگاه بوده و لذا تقاضای ناخالص سالانه تراکتور در این سال برابر با 26 هزار دستگاه خواهد بود. بر اساس این نتایج، کشور های مورد مطالعه در این پژوهش، بازار هدف مناسبی برای صادرات تراکتور ایران، خواهند بود. بنابراین، پیشنهاد می گردد با هدف حفظ و توسعه بازار صادرات تراکتور ایران، توسعه و تنوع این کالا در دستور کار قرار گیرد و بدین منظور توجه به انعقاد قراردادهای تجاری در راستای ثبات بازار تولید کنندگان داخلی ضروری خواهد بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir