توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری :

مقاله مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مهر و آبان 1389 در مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشكی تبریز از صفحه 33 تا 37 منتشر شده است.
نام: مقایسه آنژیوگرافی با توموگرافی کامپیوتری 64 اسلایس و آنژیوگرافی تهاجمی در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کرونری
این مقاله دارای 5 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بیماری عروق کرونری
مقاله آنژیوگرافی تهاجمِی عروق کرونری
مقاله سی تی اسکن 64 اسلایس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و اهداف: معرفی سی تی اسکن 64 اسلایس سبب پیشرفت چشمگیری در تصویر برداری غیرتهاجمی از شرایین کرونری شده است. هدف از این مطالعه مقایسه آنژیوگرافی تهاجمی شرایین کرونری و سی تی اسکن 64 اسلایس در تشخیص تنگی قابل توجه شرایین کوروناری می باشد.
روش بررسی: در یک مطالعه مقطعی گذشته نگر، ویژگی، ارزش اخباری مثبت و ارزش اخباری منفیMDCT ، در تشخیص تنگی های قابل توجه شرائین کرونری (کاهش قطر بیشتر یا مساوی 50 درصد که شامل موارد انسداد کامل هم می شود) با استفاده از یافته های CT آنژیوگرافی و آنژیوگرافی تهاجمی برای هر سگمان شرایین کرونری تعیین شدند.
یافته ها: 125 بیمار با هر دو روش تشخیصی ارزیابی شدند در بررسی بر اساس مورد بیمار ((perpatient حساسیت، ویژگی، ارزش اخباری مثبت و منفی برای MDCT به ترتیب 976%، 852%، 952% و 92% تعیین گردید. این میزان ها در ارزیابی بر اساس رگ به ترتیب 863%، 922%، 868%، 922% و در ارزیابی بر اساس سگمان به ترتیب 698%، 948%، 69% و 95% تعیین گردید.
نتیجه گیری: می توان نتیجه گیری کرد که سی تی اسکن 64 اسلایس برای ارزیابی بیماری قابل توجه عروق کرونری در بیمارانی با احتمال بیماری شرایین کرونری به عنوان روش تشخیصی High Diagnostic عمل می کند اما در حال حاضر نمی تواند جایگزین آنژیوگرافی کرونری تهاجمی متداول شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir