توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی دارای 41 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی :

مقاله رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در رفاه اجتماعی از صفحه 301 تا 336 منتشر شده است.
نام: رابطه كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی
این مقاله دارای 36 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله توسعه اجتماعی
مقاله رفاه اجتماعی
مقاله فقر
مقاله كار كودك

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
طرح مساله: مشکلات اجتماعی مانع تحقق توسعه اجتماعی می شوند ـ یا دست کم روند دستیابی به آن را به تاخیر می اندازند. یکی از این مشکلات اجتماعی، كار كودكان است. فقر در ایجاد و تداوم این پدیده نقشی اساسی ایفا می كند. در این پژوهش ضمن پرداختن به تاثیر عامل فقر، قصد داریم نسبت همبستگی كار كودك با توسعه و رفاه اجتماعی را تعیین کنیم.
روش: این مطالعه تحلیلی با روش گروهی تقاطعی یا قطری (cross-lagged panel study) انجام شده است. 34 کشور در سطوح مختلف توسعه که آمارهای مربوط به میزان كار كودك و شاخص توسعه اجتماعی آن ها در سال های 2000 و 2006 موجود بود، انتخاب شدند. برای تحلیل داده ها از روش همبستگی تقاطعی و آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد.
یافته ها: میزان كار كودك در سال 2000 با مقدار شاخص توسعه اجتماعی در سال 2006 و نیز مقدار شاخص توسعه اجتماعی در سال 2000 با میزان كار كودك در سال 2006 ارتباط منفی دارند، ولی تفاوت این دو همبستگی (به ترتیب -078 و -087) معنادار نیست.
نتایج: كار كودك و توسعه اجتماعی ارتباط متقابل دارند اما جهت رابطه علیت میان آن دو همچنان نامعلوم است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir