توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری :

مقاله کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1390 در جغرافیا از صفحه 133 تا 156 منتشر شده است.
نام: کاربرد (Google-Earth (GE و GIS در تحلیل فضایی حریم عوارض شهری
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حریم عوارض طبیعی و مصنوع
مقاله Google Earth
مقاله GIS
مقاله کرمانشاه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اگر یکی از اهداف کاربردی جغرافیا را برنامه ریزی برای مقابله با مخاطرات طبیعی و انسانی بدانیم، بی شک دسترسی به اطلاعات و داده های لازم برای ایجاد بانک های اطلاعاتی به ویژه با توجه به ماهیت پویا، بی ثبات و حساس سیستم های محیطی و انسانی از ضروریات انکارناپذیر است. با اینحال، مشکل دسترسی به داده ها و یا کمبود و فقدان آنها یکی از اساسی ترین موانع تحقیقات جغرافیایی در ایران و سایر کشورهای جهان سوم است. از سوی دیگر گسترش ارتباطات و فزونی گرفتن داده های رقومی امکان دستیابی آسان به بسیاری از داده های جغرافیایی را فراهم آورده که به عنوان منبعی ارزان و در دسترس در مواردی متعدد مورد استفاده علمی محققین و برنامه ریزان قرار گرفته است. این مقاله در پی آن است تا برای تحلیل فضایی بی توجهی به حریم عوارض طبیعی و مصنوع در شهر کرمانشاه از عکس های قابل دسترس Google Earth (GE) و بهره گیری از مدل های توصیفی (Descriptive Models) و محاسباتی (Measuring Models) برای تجزیه و تحلیل آنها در محیط GIS استفاده کند تا امکان جبران کمبود داده ها از طریق اینترنت، امکان تحلیل و ترسیم الگوهای فضایی بی توجهی و میزان صحت و دقت داده های برگرفته از GE را بسنجد. بررسی دو عارضه طبیعی (رودخانه چم بشیر یا طاق بستان) و مصنوع (شبکه خیابان های محله 22 بهمن) به عنوان دو نمونه از بی توجهی به حریم اینگونه عوارض، نشان از امکان و سهولت استفاده از چنان داده هایی در محیط GIS و یافتن راهی آسان برای دستیابی به داده ها و تجزیه و تحلیل یا مقایسه آنها در کمترین زمان ممکن دارد. این تجربه می تواند برای بررسی سایر عوارض در مناطقی دیگر هم مورد استفاده قرار گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir