توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی) دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی) :

مقاله تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1389 در مطالعات‌ اقتصاد انرژی‌ از صفحه 155 تا 180 منتشر شده است.
نام: تاثیر قیمت LNG بر اقتصاد طرح هایLNG (بررسی یک شاهد عینی)
این مقاله دارای 26 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نرخ بازگشت داخلی سرمایه
مقاله ارزش خالص فعلی
مقاله شبیه سازی مونت کارلو
مقاله تحلیل حساسیت
مقاله مدل های قیمت گذاری LNG
مقاله بازار LNG
مقاله تامین مالی طرح

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
ارزیابی اقتصادی طرح های بزرگی که دارای پیچیدگی تکنولوژیکی هستند، دشواری های زیادی را به همراه دارد. از آن جایی که ارزیابی اقتصادی اطلاعات فنی و اقتصادی، زیادی را می طلبد و بخش عمده ای از این متغیرها نیز جنبه تصادفی داشته و ا تعیین مقدار آن ها عناصر احتمال را به همراه دارد، لذا کار ارزیابی اقتصادی را با دشواری مواجه می کند، به همین دلیل تلاش شده است که در این مطالعه از یک شاهد تجربی برای این مهم استفاده شود.
دلیل استفاده از یک شاهد عینی بیش تر، استفاده از آمار و ارقام واقعی بوده است، در عین حال انتخاب طرح گینه نو به عنوان یک طرح جدید و پرهزینه این سوال را پیش می آورد که چرا چنین طرح پرهزینه ای دارای صرفه اقتصادی است!
در این مقاله تلاش می شود به این سوال پاسخ دهم داده شود که چرا در طرح های بلندمدت با سرمایه گذاری بالا، ریسک های بسیار زیادی وجود دارد، از جمله ریسک قیمت فروش محصول در بازار که با مطالعه سری زمانی 10 ساله قیمت نفت خام و بر اساس مفهوم برابری قدرت قیمت نفت خامJCC با گاز طبیعی و شبیه سازی مونت کارلو، به بررسی و شناسایی تاثیر قیمت فروش گاز طبیعی مایع شده(LNG) بر روی اقتصاد طرح در قالب گزینه های مختلف پرداخته شده و سپس براساس شناسایی گزینه ها، احتمال اقتصادی بودن طرح با فرض احتمال کسان برای سناریوهای مطروح و بررسی شده است.
برآورد هزینه های سرمایه ای (CAPEX) و هزینه های عملیاتی (OPEX) دارای نااطمینانی بالاست و تغییر نااطمینانی از 5% به 10% می تواند اقتصادی بودن طرح را با خطر مواجه کند. فروض مختلف هم چون نرخ دلار، ورو و نرخ دیگر ارزها در آینده، مدل قیمت گذاری گازطبیعی، پیش بینی درآمدهای طرح، مباحث مربوط به بازاریابی محصولات، مدیریت طرح پس از ساخت و در دوران بهره برداری، ار جمله مواردی هستند که تاثیر زیادی در ارزیابی اقتصادی طرح دارند.
در این مطالعه با توجه به فرضیات مشخص و متغیر اصلی قیمت LNG در بازار، نرخ بازگشت داخلی سرمایه و ارزش خالص حال بررسی می شود و در انتها تحلیل حساسیت مورد توجه قرار می گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir