مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد
برای سفارش پروژه بر روی دکمه خرید پروژه کلیک کنید
کد پروژه : 81214
قیمت قبلی : 18,400 تومان قیمت : 12,900 تومان
توجه : هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید
توضیحات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد :
مقاله بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در دانشکده فنی دانشگاه تبریز از صفحه 43 تا 49 منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر شیب عرضی نشیمنگاه ریل در اندرکنش چرخ – ریل مطالعه موردی قطار شهری مشهد
این مقاله دارای 7 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اندرکنش چرخ و ریل مقاله تحلیل دینامیکی مقاله سیستم قطار شهری مقاله ایمنی مقاله خروج از خط مقاله سایش
چکیده و خلاصهای از مقاله:
پارامتر شیب عرضی نشیمنگاه ریل که جهت حرکت مناسب چرخ به ریل اعمال می گردد، به طور مستقیم در رفتار اندرکنش دینامیکی خط – قطار تاثیر می گذارد. در این مقاله، مطالعه پارامتریکی جهت بررسی تاثیر این پارامتر هندسی در رفتار دینامیکی اندرکنش چرخ – ریل ارایه شده است. برای این منظور و با برداشت پارامترهای هندسی در یک دال خط واقعی اجرا شده، تحلیل های دینامیکی پیچیده ای با استفاده از نرم افزار ADAMS/RAIL، صورت گرفته است. اندازه گیری های موردنیاز توسط ماشین اندازه گیر KRAB برداشت شده و بر مبنای آن سطوح ایمنی و سرویس دهی کنترل شده است. نتایج تحلیل در محدوده سرعت بهره برداری خطوط قطار شهری نشان می دهد که عدم کنترل شیب عرضی نشیمنگاه ریل نسبت به سطح مطلوب آن، تاثیر بالایی را بر تشدید ضریب خروج از خط (حدود 18 درصد) و نیروهای دینامیکی افقی (بعضا تا 17 درصد) دارا بوده و افزایش سایش شدید ریل (تا 18 درصد) را به همراه دارد، در عین حال نیروهای دینامیکی قائم و شاخص ایمنی به لحاظ افزایش احتمال خروج از خط نگران کننده نبوده و در محدوده مجاز آیین نامه ای قرار می گیرند. مقایسه نتایج تحلیل در سرعت های بهره برداری و طراحی نیز نشان دهنده تاثیر قابل توجه افزایش سرعت در تشدید نیروهای دینامیکی قائم (تا 13 درصد) و شاخص خروج از خط (تا 8 درصد) است.
nx
در جامعه سنتی بخشی از استفاده کنندگان فضا (زنان ) به صورت محدود و تعریف شده در فضاهای شهری و معماری حضور مییافتند. با تبدیل جامعه سنتی به مدرن به ویژه در دهههای اخیر، حضور ...
بهینه سازی فرم بدنه
متخصصین دریایی و نیروی دریایی فعالیتههای زیادی برای افزایش راندمان شناورها، کاهش هزینه عملیات، و بهبود عملیاتهای دریایی انجام داده اند که اغلب ...
واترجت
این سیستم در ابتدا تنها برای شناورهایی کوچکی مناسب بود که نیاز به انجام مانور همراه با محدودیت آبخور نیز بودند. اما در سالهای اخیر از این سیستم برای شناورهای بزرگ ...
تعمیر و نگهداری
رشد خزه های دریایی و ذرات ریز بر بدنه کشتی باعث تغییر زبری شناور شده و باعث کاهش سرعت کشتی یا افزایش مصرف سوخت میگردد. نرخ رشد خزه ها و ذرات مولکولی به ...
نظرات مشتریان
سلام و خسنه نباشید اول بگم که سایت خوب و جامع و با امکانات خیلی خوبی دارید.. مهمتر اینکه کاربر رو بعد از خریدش رها نمیکنید و واقعا پاسخگو هستید. موفق باشید ممنون. امیر
تعداد کل پیام ها :