مقاله ارزیابی طیف طرح بار لغزش و نگرشی بر طراحی سیستم میراگر اصطکاکی پال در تحلیل خطی و مقایسه آن با تحلیل دینامیکی غیر خطی تحت pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی طیف طرح بار لغزش و نگرشی بر طراحی سیستم میراگر اصطکاکی پال در تحلیل خطی و مقایسه آن با تحلیل دینامیکی غیر خطی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی طیف طرح بار لغزش و نگرشی بر طراحی سیستم میراگر اصطکاکی پال در تحلیل خطی و مقایسه آن با تحلیل دینامیکی غیر خطی تحت pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه مهندسی زلزله خودنمایی می کند ، یافتن راههای تقلیل نیروی زلزله وارده به اعضای سازه ای ساختمان می باشد . در این بین، پارامترهای مهم دیگری از جمله کا هش هزینه و نیز سرعت انجام کار نقش بسزایی در انتخاب راهکارهای فوق دارد . استفاده از انواع میراگرهای فعال و غیر فعال ، در صنعت ساختمان یکی از بهترین این راهکارها می باشد . در این میان انتخاب میراگرهای غیر فعال به خاطر کم هزینه بودن و تکنولوژی مناسبتر نسبت به میراگرهای فعال و امکان استفاده آنها در داخل کشور ، ارجهیت دارد . در این مقاله با بررسی رفتار میراگر اصطکاکی پال در تحلیل خطی و روش گام به گام تهیه طیف طرح بار لغزش ، سعی در ارائه روشی مناسب و کارامد وآسان در یافتن بار لغزش بهینه این میراگر ، شده است . ودر انتها بوسیله آنالیز دینامیکی غیر خطی نتیه حاصل شده مقایسه می گردد .
با استفاده از تحلیل خطی وروش گام به گام توضیح داده شده می توان به راحتی بار لغزش بهینه میراگر اصطکاکی پال در قاب فلزی را محاسبه و طراحی نمود بدون اینکه نیاز به محاسبات دینامیکی طولانی باشد . و این مقدار بسیار نزدیک به نتایج آنالیزهای غیر خطی دینامیکی انجام شده می باشد . و درصورت ساخت این میراگرها در کشور می توان از آنهادر طراحی سازه ها استفاده کرد .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0