مقاله مقایسه متدولوژی DFSS,DMAIC در صنایع خدماتی و تولیدی دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه متدولوژی DFSS,DMAIC در صنایع خدماتی و تولیدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه متدولوژی DFSS,DMAIC در صنایع خدماتی و تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:22
چکیده:
نخستین تجربه 6 سیگما درتوسعه محصول و محیط تولیدی جهت بهبودرضایت مشتری بوده است ودراین زمینه بهبود چشمگیر و صرفه جویی قابل ملاحظه ای محقق شده است پس از پیاده سازی موفق 6 سیگما در تولید موتورولا دریافت که 6 سیگما در وظایف پشتیبانی نیز کاربرد دارد و دراین زمینه هم به صرفه جویی قابل ملاحظه ای رسید ابزارهای شش سیگما برای حل مسائل پیچیده تولیدی توسعه یافته اند و ممکن است نیازی به استفاده از همه این ابزارها برای دستیابی به بهبود های چشمگیر درصنایع خدماتی نباشد اما اصول و قواعدمتدولوژی شش سیگما کاملا در عملیاتی های خدمات قابل استفاده هستند موتورولا اصولا شش سیگما را دربخشهای فروش حسابداری حقوقی ، و ; بکار برده است از آن پس بسیاری از بانکها شرکتهای بیمه رستورانها بیمارستانها مدارس و بسیاری دیگر از انواع شرکتهای خدماتی در سراسر جهان به طور موفق 6 سیگما را پیاده سازی کرده اند حتی برخی با ترکیب کردن 6 سیگما با اصول ناب آن را بهبود بخشیده اند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0