مقاله آنالیز عددی تنشهای حرارتی حاصل از فرآیند انجماد قطعات چدنی خودرو دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آنالیز عددی تنشهای حرارتی حاصل از فرآیند انجماد قطعات چدنی خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز عددی تنشهای حرارتی حاصل از فرآیند انجماد قطعات چدنی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:5
چکیده:
شکست یا ترک خوردن قطعات ب ه ظاهر سالم ریختگی حـین ماشـینکاری، یکی از مشکلات معمول کارگاه های ریخته گری است . یکـی از دلایـل ایـن پدیده، باقیماندن تنش در قطعه به علت سرد شـدن غیـر یکنواخـت اسـت . همچنین محدودیت قالب در برابر قطعه در نقاط مختلف یکسان نبوده و این امر نیز باعث ایجاد تنش پسماند در قطعه می شود . در کـار حاضـر، فرآینـد انجماد و سرد شدن یک قطعه کاسه ترمز در عملیات ریخته گری ثقلی ماسه ای اتوماتیک به روش المان محدود و توسط نرم افزار پروکست 1 شبیه سازی گردید . به این منظور از آنالیز کوپله حرارتی – سازه ای اسـتفاده شـد . نتـایج شبیه سازی نشان داد که ماکزیمم تنشهای پسماند درقـسمتهای بـا مـدول حجمی کمتر، که زودتر منجمد می شوند، به وجود می آید . همچنین میزان استحکام قالب و محل قرار دادن تکیه گاهها، در انجـام آنـالیز سـازه ای، بـر میزان و نحوه توزیع تنش در قطعه موثرند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0