توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل دارای 45 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبارکباد
از اینکه تلفن همراه خویش را خاموش می کنید متشکریم
اسلاید 2 :
چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟
تعریف روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی ( ایران و جهان )
وظایف روابط عمومی
روابط عمومی کارآمد
تکنیکهای روابط عمومی سنتی
روابط عمومی الکترونیک
تکنیکهای روابط عمومی مدرن
اسلاید 3 :
چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟
ارتباطات زیربنای توسعه
روابط عمومی ابزار اطلاع رسانی دولت
روابط عمومی ابزار کاهش شکاف دولت-ملت
ضعف دستگاه اطلاع رسانی دولت
اسلاید 4 :
تعریف روابط عمومی
1- كوشش مدیران برای ترغیب مردم یا نفود در افكار آنان از طریق وسایل ارتباطی
2- تلاش ها و اقدام های آگاهانه ، برنامه ریزی شده برای استقرار و كسب تقاهم متقابل بین یك سازمان و گروهها
3- كوششی برای تاثیر گذاری و ایجاد تغییر در افكار عمومی
4-انتقال و تجزیه تحلیل نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان و برعكس
5- آیینه تمام نمای یك مؤسسه
اسلاید 5 :
تعریف روابط عمومی
6- اطلاع از افكار عمومی ، سنجش و ارزشیابی
7- چشم ، گوش و زبان سازمان
8- داشتن رابطه خوب با دیگران
9-اقدام به كارهایی برای افزایش و تقویت رابطه با مردم
10- مدیریت ارتباط میان یك سازمان و افرادی كه با سازمان سر و كار دارند
11- هنر كاربرد خردمندانه از رسانه های جمعی برای نفوذ در افكار جمعی
اسلاید 6 :
تعریف روابط عمومی
روابط عمومی ، وظیفه مدیریتی و روشنی است که برای ایجاد و نگهداری راه ها و خطوط متقابل ارتباط ، درک ، پذیرش و همکاری بین یک سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند ، کمک می کند و این مسئله مستلزم داشتن مدیریت مسائل با بحث ها و موضوعاتی است که مدیریت را برای اطلاع داشتن و پاسخگویی به افکار عمومی آماده می کند ( تجزیه و تحلیل 472 تعریف – رکس هارلو)
اسلاید 7 :
جهان : در سال 1906 میلادی توسط خبرنگار
(آی وی لی )) – نیویورك آمریكا – شرکت راه آهن
ایران :در سال 1330 شمسی دكتر حمید نطقی – شرکت نفت ایران و انگلیس
( پدر روابط عمومی ایران )
اسلاید 8 :
نظریه تبلیغات یا مطبوعاتی در روابط عمومی( یکسویه – دروغ )
نظریه اطلاع رسانی یا اطلاع عمومی( یکسویه- حقیقت )
نظریه الگوی دو سویه نا همسنگ ( سازمان محور)
نظریه الگوی دوسویه همسنگ ( مخاطب محور)
اسلاید 9 :
1- شناخت مسئله یا مشکل
2- برنامه ریزی( چه باید کرد؟،چرا؟چگونه؟)
3-اجرای برنامه
4-ارزیابی
اسلاید 10 :
سبک کلاسیک یا سنتی (تنها اجرای تصمیمات مدیر)
سبک ایدئولوژیک (قبولاندن غیر علمی و یکطرفه به
مخاطب) – ایران بعد از انقلاب
سبک اندیشه (دموکراتیک،مشارکتی،درگیری پویای مخاطب )
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0