توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازسازی داد ههای اقلیمی پیش از ابزارسنجی هواشناسی با بهره گیری از ایزوتوپ های پایدارحلقه های رویشی تنه درختان دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازسازی داد ههای اقلیمی پیش از ابزارسنجی هواشناسی با بهره گیری از ایزوتوپ های پایدارحلقه های رویشی تنه درختان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازسازی داد ههای اقلیمی پیش از ابزارسنجی هواشناسی با بهره گیری از ایزوتوپ های پایدارحلقه های رویشی تنه درختان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازسازی داد ههای اقلیمی پیش از ابزارسنجی هواشناسی با بهره گیری از ایزوتوپ های پایدارحلقه های رویشی تنه درختان :

تعداد صفحات:7

چکیده:

امروزه، تغییر اقلیم یکی از چالش های بسیار بزرگ رویاروی جهانیان است، که پیآمدهای ناگواری برای همه ی آدمیان دارد. برای شناخت درست این پدیده، آگاهی از گذشته اقلیمی هر منطقه می تواند کارساز باشد. راهکارهای بسیاری، همچون دیرین هگرده شناسی دیرین هاقلیم شناسی، و اقلیم شناسی درختی )دار اقلیم شناسی(، برای بازسازی اقلیم گذشته گسترش یافته است. در دار اقلیم شناسی با بهره گیری از پهنای حلقه های رویشی همبستگ یهایی میان این حلقه ها و متغیرهای اقلیمی، همچون دما و بارندگی، میی‌ابند و داده های گذشته را بازسازی می کنند. به تازگی فن آوری نوینِ کاربرد ایزوتوپ های پایدار، در زمینه بازسازی اقلیم گذشته کم کرسان است ایزوتوپهای پایدار سه عنصر اکسیژن کربن و هیدروژن، ب هدلیل اثرات فیزیکی و زیست شناختی متفاوت نقش مهمی در تشخیص اب و هوای زمان تشکیل ماده زنده گیاهی دارند. ایزوتوپهای اکسیژن O18, O16 هیدروژن 2H,1H موجود در اب و ایزوتوپهای کربن C13 و C12 موجود در دی اکسید کربن هوا در هنگام فرایندهای زیست شناختی به ویژه فتوسنتز با نسبت یکنواختی در ماده زنده تثبیت نمی شوند این نایکنواختی، در تثبیت این ایزوتوپ ها، کارکردی از عوامل محیطی می باشد. رسانایی روزنه و انزیم های چرخه فتوسنتز نقش مهمی در تثبیت هرکدام ازاین ایزوتوپ ها دارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir